hern0s adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturayi nasil kesiyorsunuz hocam? Sonucta sistem otomatik isliyor. Her gelen islem icin takip edip kendiniz muhasebe programiyla felan e-fatura mi kesiyorsunuz? Eger boyleyse ozaman fatura detaylarini nasil giriyorsunuz mesela yurt disindan bir musteri diyelim adi soyadi belli degilse o is nasil oluyor.
Biz PayTR kullanıyoruz zaten. Papara'yı dışarıya para çıkartırken kullanıyoruz. Zaten legal bir işlem yapılıyorsa gönderdiğiniz ücreti kime gönderdiğinizi bilirsiniz o sebeple o kişiye de gider pusulası düzenlersiniz.

PayTR'de bile aldığınız ödemeyi banka hesabına çekebilmek için fatura ibrazı isteniyor o işlemin.