burun ameliyatı olan var mı?
19
●590
- 29-09-2024, 21:22:15Hocam ben kesin olacağım bir sorun çıkmazsa Allahın izniyle ayın 1inde. Devlette olacağım.FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 1 yıldır çabuk yoruluyordum ama nedense burnumdaki sorunu geç anladım. 2 aydır otrivine bağımlısı olmak zorunda kaldım hem hızlı yorulmamak hem de ağız içi boğaz vs. sağlığım için. Özellikle burun sorununda hem bence uyku, boğaz tahrişi, hızlı yorulma çok kötü. Kesinlikle olacağım sadece endişeliyim doğal olarak Allah bidaha göstermesin ilk ameliyatım - 29-09-2024, 21:27:17Hocam devlette nasıl ayarladınız? Tanıdık yoksa çok zor diyorlar Ankara'da.Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2024, 21:30:32Hocam estetik çok zordur, benimki nefes alamama problemi. Estetik bir işlem olmayacak. Ben gittim zaten doktor baktı durum kötüydü sonra ilaç verdi geçmedi 1 hafta sonra gittim tomografi çekildi, orda da çıktı 1 hafta daha geçti anestezi kısmından akciğer grafisi kan tahlili ve ekg çekildi herşey sorunsuz olunca randevu oluşturuldu 15 gün sonraya randevu aldım 2 gün sonra ameliyat günüm Allahın izniyle..JustCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estetiği de devlette olmanızı öneririm. Benim bir kaç arkadaşım devlette oldu burunları o kadar doğal ve mükemmel duruyor ki.. Anlatamam.
Benimkisi sağlık amaçlı - 29-09-2024, 22:09:32Benim de sol burnumda kemik sağ kısmında da et varmış. 15 Tatilde ben de ameliyat olacağım hocam. Ameliyat sonrası deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2024, 00:09:05Ben özel hastanede oldum bahsettiginiz ameliyatı kapalı olarak yaptılar burnu kesip açmıyor yani ameliyatta uyudugunuz için birşey hissetmiyorsunuz uyanincada genel olarak bı acı yasamadim sadece ilk 3-4 gün hapsururken hafif bı agri geliyordu ama ciddi birşey değil onun dışında plastik tampon kullandılar biraz serumh andiriyor onunda bı ağrısı yoktu bir hafta içinde alıyorlar zaten onuda 2 tane dikiş tutuyor.
- 30-09-2024, 18:25:43Ben bu ameliyatı GATA'da lokal anestezi ile oldum 2008 senesinde. Çok düzeldi nefesim. Lakin tamponu çıkardıkları gün, bitane film aşağı kaymış farketmediler, 1 hafta acı çektim genzimde.(genzime kaymış). İlk nefesi aldığınız an bütün hayatınız değişiyor. Böyle bi keyif yok. Lüksmüş gerçekten. Ama lokal olmanızı önermem kesinlikle. Ameliyat ortamı biraz acayipti. Kasılmıp terlemekten, elimde duran nabız ölçer yere düşmüştü, ameliyat ortasında kafa bandımı açtılar hastayı kaybediyoruz nabız düşüyor diye. Kazıma sesleri gitmiyo kulağımdan.
Doktoru araştırmadan girme. Bütün yorumlarına bak.
