• 29-09-2024, 21:20:12
    #10
    TASARIM AJANSI
    Ben de olmak istiyorum da işten dolayı fırsatım yok. Eğer öyle bir probleminiz yoksa olun hocam nefes alamamak insanın hayat kalitesini fena halde düşürüyor
  • 29-09-2024, 21:22:15
    #11
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de olmak istiyorum da işten dolayı fırsatım yok. Eğer öyle bir probleminiz yoksa olun hocam nefes alamamak insanın hayat kalitesini fena halde düşürüyor
    Hocam ben kesin olacağım bir sorun çıkmazsa Allah’ın izniyle ayın 1’inde. Devlette olacağım.

    Son 1 yıldır çabuk yoruluyordum ama nedense burnumdaki sorunu geç anladım. 2 aydır otrivine bağımlısı olmak zorunda kaldım hem hızlı yorulmamak hem de ağız içi boğaz vs. sağlığım için. Özellikle burun sorununda hem bence uyku, boğaz tahrişi, hızlı yorulma çok kötü. Kesinlikle olacağım sadece endişeliyim doğal olarak Allah bidaha göstermesin ilk ameliyatım
  • 29-09-2024, 21:27:17
    #12
    Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kesin olacağım bir sorun çıkmazsa Allah’ın izniyle ayın 1’inde. Devlette olacağım.

    Son 1 yıldır çabuk yoruluyordum ama nedense burnumdaki sorunu geç anladım. 2 aydır otrivine bağımlısı olmak zorunda kaldım hem hızlı yorulmamak hem de ağız içi boğaz vs. sağlığım için. Özellikle burun sorununda hem bence uyku, boğaz tahrişi, hızlı yorulma çok kötü. Kesinlikle olacağım sadece endişeliyim doğal olarak Allah bidaha göstermesin ilk ameliyatım
    Hocam devlette nasıl ayarladınız? Tanıdık yoksa çok zor diyorlar Ankara'da.
  • 29-09-2024, 21:30:32
    #13
    JustCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam devlette nasıl ayarladınız? Tanıdık yoksa çok zor diyorlar Ankara'da.
    Hocam estetik çok zordur, benimki nefes alamama problemi. Estetik bir işlem olmayacak. Ben gittim zaten doktor baktı durum kötüydü sonra ilaç verdi geçmedi 1 hafta sonra gittim tomografi çekildi, orda da çıktı 1 hafta daha geçti anestezi kısmından akciğer grafisi kan tahlili ve ekg çekildi herşey sorunsuz olunca randevu oluşturuldu 15 gün sonraya randevu aldım 2 gün sonra ameliyat günüm Allahın izniyle..

    Estetiği de devlette olmanızı öneririm. Benim bir kaç arkadaşım devlette oldu burunları o kadar doğal ve mükemmel duruyor ki.. Anlatamam.

    Benimkisi sağlık amaçlı
  • 29-09-2024, 22:09:32
    #14
    Webza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam estetik çok zordur, benimki nefes alamama problemi. Estetik bir işlem olmayacak. Ben gittim zaten doktor baktı durum kötüydü sonra ilaç verdi geçmedi 1 hafta sonra gittim tomografi çekildi, orda da çıktı 1 hafta daha geçti anestezi kısmından akciğer grafisi kan tahlili ve ekg çekildi herşey sorunsuz olunca randevu oluşturuldu 15 gün sonraya randevu aldım 2 gün sonra ameliyat günüm Allahın izniyle..

    Estetiği de devlette olmanızı öneririm. Benim bir kaç arkadaşım devlette oldu burunları o kadar doğal ve mükemmel duruyor ki.. Anlatamam.

    Benimkisi sağlık amaçlı
    Benim de sol burnumda kemik sağ kısmında da et varmış. 15 Tatilde ben de ameliyat olacağım hocam. Ameliyat sonrası deneyimlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
  • 30-09-2024, 00:09:05
    #15
    Ben özel hastanede oldum bahsettiginiz ameliyatı kapalı olarak yaptılar burnu kesip açmıyor yani ameliyatta uyudugunuz için birşey hissetmiyorsunuz uyanincada genel olarak bı acı yasamadim sadece ilk 3-4 gün hapsururken hafif bı agri geliyordu ama ciddi birşey değil onun dışında plastik tampon kullandılar biraz serumh andiriyor onunda bı ağrısı yoktu bir hafta içinde alıyorlar zaten onuda 2 tane dikiş tutuyor.
  • 30-09-2024, 00:42:32
    #16
    Kurumsal Üye
    5 yıl kadar önce özelde lazerle kapalı ameliyat oldum. Et ve kemik aldırmıştım. 1-1.5 saat kadar sürdü operasyon, 3 gün sonra silikon tamponları çıkardılar. Neredeyse hiç ağrı sızı hissetmemiştim. Korkulacak bir durumu yok açıkçası.
  • 30-09-2024, 12:27:21
    #17
    sağlık amaçlı ben oldum. Ameliyat sonrası bakımları düzgün yapmanız gerekiyor. Onun dışında bir zorluğu yok. geçmiş olsun.
  • 30-09-2024, 18:25:43
    #18
    Ben bu ameliyatı GATA'da lokal anestezi ile oldum 2008 senesinde. Çok düzeldi nefesim. Lakin tamponu çıkardıkları gün, bitane film aşağı kaymış farketmediler, 1 hafta acı çektim genzimde.(genzime kaymış). İlk nefesi aldığınız an bütün hayatınız değişiyor. Böyle bi keyif yok. Lüksmüş gerçekten. Ama lokal olmanızı önermem kesinlikle. Ameliyat ortamı biraz acayipti. Kasılmıp terlemekten, elimde duran nabız ölçer yere düşmüştü, ameliyat ortasında kafa bandımı açtılar hastayı kaybediyoruz nabız düşüyor diye. Kazıma sesleri gitmiyo kulağımdan.

    Doktoru araştırmadan girme. Bütün yorumlarına bak.