FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de olmak istiyorum da işten dolayı fırsatım yok. Eğer öyle bir probleminiz yoksa olun hocam nefes alamamak insanın hayat kalitesini fena halde düşürüyor
Hocam ben kesin olacağım bir sorun çıkmazsa Allah’ın izniyle ayın 1’inde. Devlette olacağım.

Son 1 yıldır çabuk yoruluyordum ama nedense burnumdaki sorunu geç anladım. 2 aydır otrivine bağımlısı olmak zorunda kaldım hem hızlı yorulmamak hem de ağız içi boğaz vs. sağlığım için. Özellikle burun sorununda hem bence uyku, boğaz tahrişi, hızlı yorulma çok kötü. Kesinlikle olacağım sadece endişeliyim doğal olarak Allah bidaha göstermesin ilk ameliyatım