Hocam ben kesin olacağım bir sorun çıkmazsa Allahın izniyle ayın 1inde. Devlette olacağım.
Son 1 yıldır çabuk yoruluyordum ama nedense burnumdaki sorunu geç anladım. 2 aydır otrivine bağımlısı olmak zorunda kaldım hem hızlı yorulmamak hem de ağız içi boğaz vs. sağlığım için. Özellikle burun sorununda hem bence uyku, boğaz tahrişi, hızlı yorulma çok kötü. Kesinlikle olacağım sadece endişeliyim doğal olarak Allah bidaha göstermesin ilk ameliyatım
Hocam devlette nasıl ayarladınız? Tanıdık yoksa çok zor diyorlar Ankara'da.