Ben özel hastanede oldum bahsettiginiz ameliyatı kapalı olarak yaptılar burnu kesip açmıyor yani ameliyatta uyudugunuz için birşey hissetmiyorsunuz uyanincada genel olarak bı acı yasamadim sadece ilk 3-4 gün hapsururken hafif bı agri geliyordu ama ciddi birşey değil onun dışında plastik tampon kullandılar biraz serumh andiriyor onunda bı ağrısı yoktu bir hafta içinde alıyorlar zaten onuda 2 tane dikiş tutuyor.