Ben bu ameliyatı GATA'da lokal anestezi ile oldum 2008 senesinde. Çok düzeldi nefesim. Lakin tamponu çıkardıkları gün, bitane film aşağı kaymış farketmediler, 1 hafta acı çektim genzimde.(genzime kaymış). İlk nefesi aldığınız an bütün hayatınız değişiyor. Böyle bi keyif yok. Lüksmüş gerçekten. Ama lokal olmanızı önermem kesinlikle. Ameliyat ortamı biraz acayipti. Kasılmıp terlemekten, elimde duran nabız ölçer yere düşmüştü, ameliyat ortasında kafa bandımı açtılar hastayı kaybediyoruz nabız düşüyor diye. Kazıma sesleri gitmiyo kulağımdan.
Doktoru araştırmadan girme. Bütün yorumlarına bak.