JustCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam devlette nasıl ayarladınız? Tanıdık yoksa çok zor diyorlar Ankara'da.
Hocam estetik çok zordur, benimki nefes alamama problemi. Estetik bir işlem olmayacak. Ben gittim zaten doktor baktı durum kötüydü sonra ilaç verdi geçmedi 1 hafta sonra gittim tomografi çekildi, orda da çıktı 1 hafta daha geçti anestezi kısmından akciğer grafisi kan tahlili ve ekg çekildi herşey sorunsuz olunca randevu oluşturuldu 15 gün sonraya randevu aldım 2 gün sonra ameliyat günüm Allahın izniyle..

Estetiği de devlette olmanızı öneririm. Benim bir kaç arkadaşım devlette oldu burunları o kadar doğal ve mükemmel duruyor ki.. Anlatamam.

Benimkisi sağlık amaçlı