• 19-09-2024, 18:28:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Şu anda Mİ 9T kullanıyorum. Yeni bir telefon almak istiyorum. Boyutundan dolayı Iphone 13 Mini almak istiyorum. Tahminen 2-3 yıl daha güncelleme alacaktır. Kullananlar memnun mu? Sizce almalı mıyım? Pişman eder mi?
  • 19-09-2024, 18:31:59
    #2
    Ben tavsiye etmem hocam mini modellerini tutulmadı da zaten. Bende mini modelini boyundan dolayı çok almak istedim ama tutulmadığı için almak çok mantıklı olmaz bence.
  • 19-09-2024, 18:38:53
    #3
    Hocam mini almayın düz 13 alın bence
  • 19-09-2024, 18:40:58
    #4
    5 yıllık telefoncu olarak söyleyebilirim ki almayın hocam mini modelleri. ne kırılmaz cam, ne kılıf hiçbirşeyini bulamazsınız. Ek olarak yarın öbür satmak isterseniz piyasası olmadığı için çok zarar edersiniz.
  • 19-09-2024, 18:41:39
    #5
    cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tavsiye etmem hocam mini modellerini tutulmadı da zaten. Bende mini modelini boyundan dolayı çok almak istedim ama tutulmadığı için almak çok mantıklı olmaz bence.
    Ben de bunu çok düşündüm ancak başka küçük boyutlarda telefon yok.

    bilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mini almayın düz 13 alın bence
    Hocam bana küçük boyutlarda telefon lazım. O yüzden tercih etmiyorum aslında.
  • 19-09-2024, 18:43:11
    #6
    ozkanapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bunu çok düşündüm ancak başka küçük boyutlarda telefon yok.



    Hocam bana küçük boyutlarda telefon lazım. O yüzden tercih etmiyorum aslında.
    Hocam size kalmış bise ben bise diyemem yani özellikleri vs arastirin ama mini sorun çıkarıyor diye biliyorum
  • 19-09-2024, 18:48:00
    #7
    Platin üye
    Mini modelden ziyade düz 13 almaya bakın derim hocam, satarken de daha rahat satarsınız. İhtiyaç olmadıkça satmazsınız tabii ama satarken mini modellere göre çok daha rahat satarsınız düz modelleri bu yüzden diyorum. Düz 13 kullanıcısıyım tavsiye ederim cihazı.
  • 19-09-2024, 18:49:41
    #8
    Bromen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıllık telefoncu olarak söyleyebilirim ki almayın hocam mini modelleri. ne kırılmaz cam, ne kılıf hiçbirşeyini bulamazsınız. Ek olarak yarın öbür satmak isterseniz piyasası olmadığı için çok zarar edersiniz.
    Hocam cebimde taşıyabileceğim bir cihaz öneriniz var mıdır? Küçük boyutlarda telefon bulamıyorum.

    bilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size kalmış bise ben bise diyemem yani özellikleri vs arastirin ama mini sorun çıkarıyor diye biliyorum
    Çok teşekkürler hocam.


    bylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mini modelden ziyade düz 13 almaya bakın derim hocam, satarken de daha rahat satarsınız. İhtiyaç olmadıkça satmazsınız tabii ama satarken mini modellere göre çok daha rahat satarsınız düz modelleri bu yüzden diyorum. Düz 13 kullanıcısıyım tavsiye ederim cihazı.
    Anladım hocam şayet fikrim değişirse 13 de olabilir.
  • 19-09-2024, 18:50:58
    #9
    Hocam biz duz 13 aldik boyutu çok büyük değil ve özellik olarakta iyi fotoğraf için kullanacaksanız onun içinde çok iyi