cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tavsiye etmem hocam mini modellerini tutulmadı da zaten. Bende mini modelini boyundan dolayı çok almak istedim ama tutulmadığı için almak çok mantıklı olmaz bence.
Ben de bunu çok düşündüm ancak başka küçük boyutlarda telefon yok.

bilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mini almayın düz 13 alın bence
Hocam bana küçük boyutlarda telefon lazım. O yüzden tercih etmiyorum aslında.