Merhaba arkadaşlar,
Şu anda Mİ 9T kullanıyorum. Yeni bir telefon almak istiyorum. Boyutundan dolayı Iphone 13 Mini almak istiyorum. Tahminen 2-3 yıl daha güncelleme alacaktır. Kullananlar memnun mu? Sizce almalı mıyım? Pişman eder mi?
Sizce Iphone 13 Mini almalı mıyım?
10
●232
- 19-09-2024, 18:41:39Ben de bunu çok düşündüm ancak başka küçük boyutlarda telefon yok.cookki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bana küçük boyutlarda telefon lazım. O yüzden tercih etmiyorum aslında.bilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-09-2024, 18:43:11Hocam size kalmış bise ben bise diyemem yani özellikleri vs arastirin ama mini sorun çıkarıyor diye biliyorumozkanapp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2024, 18:48:00Mini modelden ziyade düz 13 almaya bakın derim hocam, satarken de daha rahat satarsınız. İhtiyaç olmadıkça satmazsınız tabii ama satarken mini modellere göre çok daha rahat satarsınız düz modelleri bu yüzden diyorum. Düz 13 kullanıcısıyım tavsiye ederim cihazı.
- 19-09-2024, 18:49:41Hocam cebimde taşıyabileceğim bir cihaz öneriniz var mıdır? Küçük boyutlarda telefon bulamıyorum.Bromen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam.bilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam şayet fikrim değişirse 13 de olabilir.bylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-09-2024, 18:50:58Hocam biz duz 13 aldik boyutu çok büyük değil ve özellik olarakta iyi fotoğraf için kullanacaksanız onun içinde çok iyi