5 yıllık telefoncu olarak söyleyebilirim ki almayın hocam mini modelleri. ne kırılmaz cam, ne kılıf hiçbirşeyini bulamazsınız. Ek olarak yarın öbür satmak isterseniz piyasası olmadığı için çok zarar edersiniz.
Hocam cebimde taşıyabileceğim bir cihaz öneriniz var mıdır? Küçük boyutlarda telefon bulamıyorum.
Hocam size kalmış bise ben bise diyemem yani özellikleri vs arastirin ama mini sorun çıkarıyor diye biliyorum
Çok teşekkürler hocam.
Mini modelden ziyade düz 13 almaya bakın derim hocam, satarken de daha rahat satarsınız. İhtiyaç olmadıkça satmazsınız tabii ama satarken mini modellere göre çok daha rahat satarsınız düz modelleri bu yüzden diyorum. Düz 13 kullanıcısıyım tavsiye ederim cihazı.
Anladım hocam şayet fikrim değişirse 13 de olabilir.