Merhaba arkadaşlar,

Şu anda Mİ 9T kullanıyorum. Yeni bir telefon almak istiyorum. Boyutundan dolayı Iphone 13 Mini almak istiyorum. Tahminen 2-3 yıl daha güncelleme alacaktır. Kullananlar memnun mu? Sizce almalı mıyım? Pişman eder mi?