Mini modelden ziyade düz 13 almaya bakın derim hocam, satarken de daha rahat satarsınız. İhtiyaç olmadıkça satmazsınız tabii ama satarken mini modellere göre çok daha rahat satarsınız düz modelleri bu yüzden diyorum. Düz 13 kullanıcısıyım tavsiye ederim cihazı.