5 yıllık telefoncu olarak söyleyebilirim ki almayın hocam mini modelleri. ne kırılmaz cam, ne kılıf hiçbirşeyini bulamazsınız. Ek olarak yarın öbür satmak isterseniz piyasası olmadığı için çok zarar edersiniz.