• 26-07-2024, 00:40:23
    #10
    ışığa yaklaşırken debriyaja basın ışıkta duruncada 1 e takın yeşilde devam edin
  • 26-07-2024, 00:40:49
    #11
    önce frene sonra debriyaja basmak koşuluyla olur tabii ki.

    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şöyle bi soru sorsam 3 ile gidiyorum direk hızımı düşürüp boşa alabilir miyim ışıklarda tamamen durmam gerektiğinde
  • 26-07-2024, 00:44:07
    #12
    5. vitesle gidiyorum uzaktan kırmızı gördüm debriyaja basıp boşa sallıyorum.
    Oraya varasaya yanarsa hızıma göre (3 - 4 e) alıp devam
    Varasaya yanmadıysa sadece frene basarak duruyorum
  • 26-07-2024, 00:44:46
    #13
    4 le gidiyorsun ya ışığı gördün gazdan ayağını çek araç 4. viteste hız kaybederek ilerleyecek.
    o anki trafik ışığı mesafesini bilemeyiz ama araba sallıyorum 40 kmh lerdeyken ayağını debriyaja at sonra yumuşak frenle dur o sırada vitesi 1. vitese al veya boşta bekle.

    mümkün mertebe frensiz kullanmaya bak zamanla arabana alışırsın.
  • 26-07-2024, 15:28:02
    #14
    TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç vites atma frenle yavaşla devir ve hız 1. vites içinse debriyajla dur direkt vites fazla oynamaya gerek yok bence
    Debriyajla durmak mı, hiç istanbul trafiğinde kalmadınız sanırım hocam.