vites küçültme hk
13
●592
- 26-07-2024, 00:40:49önce frene sonra debriyaja basmak koşuluyla olur tabii ki.
moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-07-2024, 00:44:075. vitesle gidiyorum uzaktan kırmızı gördüm debriyaja basıp boşa sallıyorum.
Oraya varasaya yanarsa hızıma göre (3 - 4 e) alıp devam
Varasaya yanmadıysa sadece frene basarak duruyorum - 26-07-2024, 00:44:464 le gidiyorsun ya ışığı gördün gazdan ayağını çek araç 4. viteste hız kaybederek ilerleyecek.
o anki trafik ışığı mesafesini bilemeyiz
ama araba sallıyorum 40 kmh lerdeyken ayağını debriyaja at sonra yumuşak frenle dur o sırada vitesi 1. vitese al veya boşta bekle.
mümkün mertebe frensiz kullanmaya bak zamanla arabana alışırsın. - 26-07-2024, 15:28:02Debriyajla durmak mı, hiç istanbul trafiğinde kalmadınız sanırım hocam.TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama araba sallıyorum 40 kmh lerdeyken ayağını debriyaja at sonra yumuşak frenle dur o sırada vitesi 1. vitese al veya boşta bekle.