önce frene sonra debriyaja basmak koşuluyla olur tabii ki.

moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şöyle bi soru sorsam 3 ile gidiyorum direk hızımı düşürüp boşa alabilir miyim ışıklarda tamamen durmam gerektiğinde