5. vitesle gidiyorum uzaktan kırmızı gördüm debriyaja basıp boşa sallıyorum.
Oraya varasaya yanarsa hızıma göre (3 - 4 e) alıp devam
Varasaya yanmadıysa sadece frene basarak duruyorum