TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç vites atma frenle yavaşla devir ve hız 1. vites içinse debriyajla dur direkt vites fazla oynamaya gerek yok bence
Debriyajla durmak mı, hiç istanbul trafiğinde kalmadınız sanırım hocam.