4 le gidiyorsun ya ışığı gördün gazdan ayağını çek araç 4. viteste hız kaybederek ilerleyecek.
o anki trafik ışığı mesafesini bilemeyiz ama araba sallıyorum 40 kmh lerdeyken ayağını debriyaja at sonra yumuşak frenle dur o sırada vitesi 1. vitese al veya boşta bekle.

mümkün mertebe frensiz kullanmaya bak zamanla arabana alışırsın.