• 14-07-2024, 17:28:27
    #19
    Aradığınız eğitim içeriği nedir o konuda bilgi verebilirseniz yardımcı olmaya çalışalım. Ben de eğitim veriyorum fakat ücretli olduğu için bu konuda direk ben ben ya da şu şu demek yerine arayışınıza uygun eğitim ve ya eğitmen tavsiyesinde bulunmadan önce eğitimden beklentiniz nedir? ne kadar bilginiz var kavramlar indikatörler botlar vs bilgi verebilirseniz sevinirim.
  • 14-07-2024, 17:30:41
    #20
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygısızlık mı? 100 dolar eğitim ücreti alıyorlar diyorsunuz, şimdi de lafı değiştirip neden başka borsa kullanayım diyorsunuz?
    Öncelikle sürekli kıvırmadan dürüst olun. Adamlar sizlerden 1 kuruş para almıyor.
    Şunu deseniz anlarım, o gruba girmek için Bybit veya Bitget borsalarını kullanmak zorundasınız bu iyi değil deseniz anlarım yine saygı duyarım.
    Ama 100 dolar eğitim ücreti alıyorlar diye yalan konuşamazsınız.
    Soğuk cüzdan kullanabilmenin de marifet sayıldığını ilk sizden gördüm
    Şimdi daha net anlaşıldı neden bu kadar savunduğunuz
    Ayrıca biraz kitap okuyun derim, ben hiçbir şekilde eğitim ücreti alıyorlar gibi bir ibare kullanmadım lafı çarpıtan sizsiniz Üye olmak için bir borsaya para yatırmanızı istiyorlar, o para sizde kalsa da kalmasa da sonuçta bir ücret sizden çıkmış oluyor.

    Bilmiyorsanız bilgilendireyim : ÜCRETSİZ, demek sizden hiçbir şekilde bir şey talep etmeden verilen şey demek. Ben belki cebimde 1 TL olmadan bilgi sahibi olmak istiyorum ?

    Soğuk cüzdan olayına gelince emin olun 100 kişiden 85'i soğuk cüzdanın ne olduğu hakkında dahi fikri yok. her neyse platformunuzu savunmaya devam edin benim için problem değil, ama ücretsiz olmadığını net bir şekilde söylüyorum çünkü sizde ücretsiz eğitimler verse dahi bu eğitimlere erişmek için sizden yine bir şeyler yatırmanızı istiyor her ne kadar yatırdığınız miktar sizde kalsa da.
  • 14-07-2024, 17:32:21
    #21
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben borsada yeni değilim. 2016 dan beri borsa nedir nasıl trade yapılır bu işin içindeyim şuan Forex kovalıyorum ben kötü bişey demedim adamlara adamlar gerçekten işinin ehli ve çok iyiler. Bir gün bende gruplarına katılmak istedim görüşme sağladım. Discord telegram tüm gruplarına girdim ben eğitime çok aç bir insanım. Dedim eğitiminiz nerede? YouTube bir çok içerik eğitim var birde temel orta üst düzey eğitim serileri var buda sadece sitelerinde paylaşıyordu. O eğitimlere ulaşmak için 100 dolar bir ödeme yapıyorsun ondan senin eğitimi sana açıyor. Böyle bir konuşma olunca ben şüphe ettim discordan adamlara yazdım ya benden para istiyorlar dol****çimi bunlar dedim beni mi kandırıyorlar dediler hayır evet öyle bir ücret meselesi var. Bunu duyunca ben bıraktım orayı çünkü bir soğukluk geldi. Ama adamlar çok iyi işinin ehli ben buna bişey demiyorum.
    Eğer dediğiniz 2 seneden eski ise önceden böyle bir şey varsa bilgim yok. Ancak şuanda böyle bir eğitim de yok. Grupta çok fazla kişi olduğu için referans gelirleri bir hayli arttı bu yüzden ekstra bir ücret alınmıyor.
    Benim konu sahibine önerim de ücretsiz olan telegrama katılması ve ücretsiz bir şekilde oradaki videoları, soru cevap kısımlarını, analizleri incelemesi.
    Eğer bahsettiğiniz şey dediğim gibi eskiyse kusura bakmayın, ben şuanda telegrama girmek ve eğitim almak için istiyorlar diyorsunuz sandım ve o yüzden tepki verdim.
    Dediğiniz gibi işlerinde gerçekten iyiler, yeni başlayan kişiler ve orta-üst seviyedeki herkes için yeterli olacağını düşünüyorum.
  • 14-07-2024, 17:33:25
    #22
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer dediğiniz 2 seneden eski ise önceden böyle bir şey varsa bilgim yok. Ancak şuanda böyle bir eğitim de yok. Grupta çok fazla kişi olduğu için referans gelirleri bir hayli arttı bu yüzden ekstra bir ücret alınmıyor.
    Benim konu sahibine önerim de ücretsiz olan telegrama katılması ve ücretsiz bir şekilde oradaki videoları, soru cevap kısımlarını, analizleri incelemesi.
    Eğer bahsettiğiniz şey dediğim gibi eskiyse kusura bakmayın, ben şuanda telegrama girmek ve eğitim almak için istiyorlar diyorsunuz sandım ve o yüzden tepki verdim.
    Dediğiniz gibi işlerinde gerçekten iyiler, yeni başlayan kişiler ve orta-üst seviyedeki herkes için yeterli olacağını düşünüyorum.
    @CptSLap; @kriptokulu;

  • 14-07-2024, 17:47:00
    #23
    Providers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, boş vaktimi kriptoya ayırıp kendimi geliştirmek istiyorum şuan 0 a yakın bir bilgim bulunmakta. Eğitim, udemy kurs v.s başlangıç için kimi-nereyi önerirsiniz ?
    2017 den beri aktif kripto piyasası içerisindeyim, öncesi bistte de işlem aciyordum. Sıfır bilgi sahibiyim diyorsan finansal okuryazarlık + para piyasalari ile ilgili sana tum bildiklerimi canlı bir sekilde soru cevaplarla dahil olmak üzere aktarabilirim. Kullanacak bilgisayar ve en az lise mezunu olman sart.
  • 14-07-2024, 17:51:31
    #24
    Zurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam;

    Kripto hakkında neyin eğitimini almak istiyorsunuz orayı anlayamadım. Kriptografi hakkında bir eğitim mi arıyorsunuz ? Blockchain sisteminde geliştirici olmak için mi bir eğitim arıyorsunuz ? Yoksa Kripto paraların listelendiği kripto borsalarında yatırım yapmak için mi eğitim arıyorsunuz ? Borsa ve Teknik Analiz eğitimi alıp sonra kriptopara özeline mi gelmek istiyorsunuz ? Ne istediğinizi daha açık ifade ederseniz umarım yardımcı olacak arkadaşlar vardır.

    Kolaylıklar.
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığınız eğitim içeriği nedir o konuda bilgi verebilirseniz yardımcı olmaya çalışalım. Ben de eğitim veriyorum fakat ücretli olduğu için bu konuda direk ben ben ya da şu şu demek yerine arayışınıza uygun eğitim ve ya eğitmen tavsiyesinde bulunmadan önce eğitimden beklentiniz nedir? ne kadar bilginiz var kavramlar indikatörler botlar vs bilgi verebilirseniz sevinirim.
    Yorumlarınız için teşekkür ederim. Kripto borsalarında kısa vadeli al-sat yapmak için eğitim arıyorum. Vadeli-spot tüm taraflar için.
  • 14-07-2024, 17:53:02
    #25
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarihini neden atmıyorsunuz hocam?
    1 Aralık 2022'de paylaşılmış bu.
    Bende arkadaşımıza yazdım zaten 2 yıl önceyse olabilir, artık yok böyle şeyler diye.
    Kanıt niteliği taşırmış gibi 2 yıl önceki şeyi, şuanınmış gibi atıyorsunuz ve tarihi de belirtmiyorsunuz
  • 14-07-2024, 18:14:07
    #26
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarihini neden atmıyorsunuz hocam?
    1 Aralık 2022'de paylaşılmış bu.
    Bende arkadaşımıza yazdım zaten 2 yıl önceyse olabilir, artık yok böyle şeyler diye.
    Kanıt niteliği taşırmış gibi 2 yıl önceki şeyi, şuanınmış gibi atıyorsunuz ve tarihi de belirtmiyorsunuz
    Hocam hala savunma yapıyorsunuz lütfen yapmayın şunu artık... Ben 2022 de konuştum demedim ama geçen sene konuştum şuan site tadilat aşamasında o yüzden size atamıyorum. Buyrun.
    Daha yazmayacağım yorum yapsanız dahi
  • 14-07-2024, 18:17:01
    #27
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hala savunma yapıyorsunuz lütfen yapmayın şunu artık... Ben 2022 de konuştum demedim ama geçen sene konuştum şuan site tadilat aşamasında o yüzden size atamıyorum. Buyrun.

    Hocam benim bahsettiğim şey Barbarians grubunun ücretsiz olduğu ve ücretsiz olarak herkesin eğitim alabileceği benim 2 yıldır alabildiğim gibi.
    Kendisinin de size bahsettiği gibi "Sitedeki eğitim ücretli", bizim bulunduğumuz gruptaki eğitim, soru-cevap, işlemler ile ilgili hiçbir ödeme yapılmıyor.
    Yani sıfırdan birisi hatta iyi seviyedeki traderlar dahil herkes ücretsiz şekilde eğitim, soru-cevap, işlem, sohbet yapıyor.
    Benim bahsettiğim Barbarians Grubu ile sizin bahsettiğiniz sitelerindeki eğitim sizce aynı şey mi Allah için yapmayın ya.
    Benim yazdıklarıma bir bakın, sonrasında sizin verdiğiniz şu örneğe bakın.