Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hala savunma yapıyorsunuz lütfen yapmayın şunu artık... Ben 2022 de konuştum demedim ama geçen sene konuştum şuan site tadilat aşamasında o yüzden size atamıyorum. Buyrun.

Hocam benim bahsettiğim şey Barbarians grubunun ücretsiz olduğu ve ücretsiz olarak herkesin eğitim alabileceği benim 2 yıldır alabildiğim gibi.
Kendisinin de size bahsettiği gibi "Sitedeki eğitim ücretli", bizim bulunduğumuz gruptaki eğitim, soru-cevap, işlemler ile ilgili hiçbir ödeme yapılmıyor.
Yani sıfırdan birisi hatta iyi seviyedeki traderlar dahil herkes ücretsiz şekilde eğitim, soru-cevap, işlem, sohbet yapıyor.
Benim bahsettiğim Barbarians Grubu ile sizin bahsettiğiniz sitelerindeki eğitim sizce aynı şey mi Allah için yapmayın ya.
Benim yazdıklarıma bir bakın, sonrasında sizin verdiğiniz şu örneğe bakın.