Hocam ben borsada yeni değilim. 2016 dan beri borsa nedir nasıl trade yapılır bu işin içindeyim şuan Forex kovalıyorum ben kötü bişey demedim adamlara adamlar gerçekten işinin ehli ve çok iyiler. Bir gün bende gruplarına katılmak istedim görüşme sağladım. Discord telegram tüm gruplarına girdim ben eğitime çok aç bir insanım. Dedim eğitiminiz nerede? YouTube bir çok içerik eğitim var birde temel orta üst düzey eğitim serileri var buda sadece sitelerinde paylaşıyordu. O eğitimlere ulaşmak için 100 dolar bir ödeme yapıyorsun ondan senin eğitimi sana açıyor. Böyle bir konuşma olunca ben şüphe ettim discordan adamlara yazdım ya benden para istiyorlar dol****çimi bunlar dedim beni mi kandırıyorlar dediler hayır evet öyle bir ücret meselesi var. Bunu duyunca ben bıraktım orayı çünkü bir soğukluk geldi. Ama adamlar çok iyi işinin ehli ben buna bişey demiyorum.
Eğer dediğiniz 2 seneden eski ise önceden böyle bir şey varsa bilgim yok. Ancak şuanda böyle bir eğitim de yok. Grupta çok fazla kişi olduğu için referans gelirleri bir hayli arttı bu yüzden ekstra bir ücret alınmıyor.
Benim konu sahibine önerim de ücretsiz olan telegrama katılması ve ücretsiz bir şekilde oradaki videoları, soru cevap kısımlarını, analizleri incelemesi.
Eğer bahsettiğiniz şey dediğim gibi eskiyse kusura bakmayın, ben şuanda telegrama girmek ve eğitim almak için istiyorlar diyorsunuz sandım ve o yüzden tepki verdim.
Dediğiniz gibi işlerinde gerçekten iyiler, yeni başlayan kişiler ve orta-üst seviyedeki herkes için yeterli olacağını düşünüyorum.