Eğer dediğiniz 2 seneden eski ise önceden böyle bir şey varsa bilgim yok. Ancak şuanda böyle bir eğitim de yok. Grupta çok fazla kişi olduğu için referans gelirleri bir hayli arttı bu yüzden ekstra bir ücret alınmıyor.
Benim konu sahibine önerim de ücretsiz olan telegrama katılması ve ücretsiz bir şekilde oradaki videoları, soru cevap kısımlarını, analizleri incelemesi.
Eğer bahsettiğiniz şey dediğim gibi eskiyse kusura bakmayın, ben şuanda telegrama girmek ve eğitim almak için istiyorlar diyorsunuz sandım ve o yüzden tepki verdim.
Dediğiniz gibi işlerinde gerçekten iyiler, yeni başlayan kişiler ve orta-üst seviyedeki herkes için yeterli olacağını düşünüyorum.