Kripto İçin Eğitim Almak İstiyorum
33
●1.162
- 14-07-2024, 17:16:41Hocam savunmayın lütfen ama bu bir gerçek yukarıdaki arkadaşın yorumu tam olarak doğrukriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2024, 17:17:12CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D, 100 dolar eğitim ücreti dediğiniz borsaya attığınız ve sizin hesabınızda duran para mı 
Ya hocam, lütfen gidin öğrenin öyle gelin ya. - 14-07-2024, 17:19:10Hocam 100 dolar dediği ücret, borsaya attığınız ve kendi cüzdanınızda duran, istediğiniz an çektiğiniz kendi paranız.Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani kendi bybit borsanıza para atıyorsunuz ve bu parayla kendiniz işlem yapıyorsunuz. İstediğinizde çekiyorsunuz, adamlara verdiğiniz 1 kuruş para yok.
Adamlar sizlere verdiği eğitim, işlemin karşılığında da sizlerden 1 kuruş para almıyor.
Siz zaten borsada 100 dolarlık işlem yaptığınızda ortalama 0.025 cent komisyon ödüyorsunuz. Onlarda sizin borsaya ödediğiniz komisyonun bir kısmını kendileri alıyor.
Yani sizin cebinizden hiçbir şey çıkmıyor. Lütfen bu işe yabancı olan, hiçbir bilgisi olmayan kişiler bu tarz saçma sapan bilgiler verip kirletmesin ortalığı.
Bir şeyleri öğrenmeden böyle karalama yapılamaz.
Ben anladım ki gerçekten en iyisi, böyle 100 dolar eğitim için kendilerine almaları ve dolandırmaları.
Yani adamlar sizden 1 kuruş para almadan size eğitim veriyor, öğretiyor.
Sizin borsaya ödediğiniz komisyondan pay alıyorlar diye adamlara para alıyorlar diyorsunuz garip... - 14-07-2024, 17:20:48Benim hesabımda durup durmamasının bir önemi yok, sonuç olarak bir şey ücretsiz veriliyorsa ücretsizdir, neden başka borsa kullanayım ? Ayrıca 7 yıllık kripto tecrübem var yeteri kadar bilgim mevcut. Bir çok kişi hangi borsa daha güvenlidir diye araştırırken ben soğuk cüzdan kullanıyordum lütfen siz öncelikle terimlerin ne anlama geldiğini öğrenin saygısızlığa lüzum yok.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2024, 17:22:19Saygısızlık mı? 100 dolar eğitim ücreti alıyorlar diyorsunuz, şimdi de lafı değiştirip neden başka borsa kullanayım diyorsunuz?CptSLap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle sürekli kıvırmadan dürüst olun. Adamlar sizlerden 1 kuruş para almıyor.
Şunu deseniz anlarım, o gruba girmek için Bybit veya Bitget borsalarını kullanmak zorundasınız bu iyi değil deseniz anlarım yine saygı duyarım.
Ama 100 dolar eğitim ücreti alıyorlar diye yalan konuşamazsınız.
Soğuk cüzdan kullanabilmenin de marifet sayıldığını ilk sizden gördüm
- 14-07-2024, 17:24:34Kıvanç özbilginç veProviders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Finans ve borsa isimli YouTube kanallarını takip edebilirsin YouTube üzerinden . Teknik analizin kripto ile ilgili videolarını izlersen bu dediğim kanalların , boşuna millete para kaptırmaz ve ön bilgin olur. Ebooklara boşuna parasını harcama kardeşim. Ücretli indikatörler alma, pump gruplarından uzak dur. Coinmarketcall sitesine girip, hangi token veya coinin nezaman önemli bir haberi var ordan görebilirsin kısa vadeli al satlar için. - 14-07-2024, 17:26:02Merhaba hocam;
Kripto hakkında neyin eğitimini almak istiyorsunuz orayı anlayamadım. Kriptografi hakkında bir eğitim mi arıyorsunuz ? Blockchain sisteminde geliştirici olmak için mi bir eğitim arıyorsunuz ? Yoksa Kripto paraların listelendiği kripto borsalarında yatırım yapmak için mi eğitim arıyorsunuz ? Borsa ve Teknik Analiz eğitimi alıp sonra kriptopara özeline mi gelmek istiyorsunuz ? Ne istediğinizi daha açık ifade ederseniz umarım yardımcı olacak arkadaşlar vardır.
Kolaylıklar. - 14-07-2024, 17:28:17Hocam ben borsada yeni değilim. 2016 dan beri borsa nedir nasıl trade yapılır bu işin içindeyim şuan Forex kovalıyorum ben kötü bişey demedim adamlara adamlar gerçekten işinin ehli ve çok iyiler. Bir gün bende gruplarına katılmak istedim görüşme sağladım. Discord telegram tüm gruplarına girdim ben eğitime çok aç bir insanım. Dedim eğitiminiz nerede? YouTube bir çok içerik eğitim var birde temel orta üst düzey eğitim serileri var buda sadece sitelerinde paylaşıyordu. O eğitimlere ulaşmak için 100 dolar bir ödeme yapıyorsun ondan senin eğitimi sana açıyor. Böyle bir konuşma olunca ben şüphe ettim discordan adamlara yazdım ya benden para istiyorlar dol****çimi bunlar dedim beni mi kandırıyorlar dediler hayır evet öyle bir ücret meselesi var. Bunu duyunca ben bıraktım orayı çünkü bir soğukluk geldi. Ama adamlar çok iyi işinin ehli ben buna bişey demiyorum.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
