Benim hesabımda durup durmamasının bir önemi yok, sonuç olarak bir şey ücretsiz veriliyorsa ücretsizdir, neden başka borsa kullanayım ? Ayrıca 7 yıllık kripto tecrübem var yeteri kadar bilgim mevcut. Bir çok kişi hangi borsa daha güvenlidir diye araştırırken ben soğuk cüzdan kullanıyordum lütfen siz öncelikle terimlerin ne anlama geldiğini öğrenin saygısızlığa lüzum yok.
Saygısızlık mı? 100 dolar eğitim ücreti alıyorlar diyorsunuz, şimdi de lafı değiştirip neden başka borsa kullanayım diyorsunuz?
Öncelikle sürekli kıvırmadan dürüst olun. Adamlar sizlerden 1 kuruş para almıyor.
Şunu deseniz anlarım, o gruba girmek için Bybit veya Bitget borsalarını kullanmak zorundasınız bu iyi değil deseniz anlarım yine saygı duyarım.
Ama 100 dolar eğitim ücreti alıyorlar diye yalan konuşamazsınız.
Soğuk cüzdan kullanabilmenin de marifet sayıldığını ilk sizden gördüm