Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam savunmayın lütfen ama bu bir gerçek yukarıdaki arkadaşın yorumu tam olarak doğru
Hocam 100 dolar dediği ücret, borsaya attığınız ve kendi cüzdanınızda duran, istediğiniz an çektiğiniz kendi paranız.
Yani kendi bybit borsanıza para atıyorsunuz ve bu parayla kendiniz işlem yapıyorsunuz. İstediğinizde çekiyorsunuz, adamlara verdiğiniz 1 kuruş para yok.
Adamlar sizlere verdiği eğitim, işlemin karşılığında da sizlerden 1 kuruş para almıyor.
Siz zaten borsada 100 dolarlık işlem yaptığınızda ortalama 0.025 cent komisyon ödüyorsunuz. Onlarda sizin borsaya ödediğiniz komisyonun bir kısmını kendileri alıyor.
Yani sizin cebinizden hiçbir şey çıkmıyor. Lütfen bu işe yabancı olan, hiçbir bilgisi olmayan kişiler bu tarz saçma sapan bilgiler verip kirletmesin ortalığı.
Bir şeyleri öğrenmeden böyle karalama yapılamaz.
Ben anladım ki gerçekten en iyisi, böyle 100 dolar eğitim için kendilerine almaları ve dolandırmaları.
Yani adamlar sizden 1 kuruş para almadan size eğitim veriyor, öğretiyor.
Sizin borsaya ödediğiniz komisyondan pay alıyorlar diye adamlara para alıyorlar diyorsunuz garip...