• 12-07-2024, 19:31:48
    #10
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, dün esenyurt tarafından bahçeşehir gişelere doğru sol şeritten 90km hız ile gidiyordum. Önümdeki taksinin kaputu bir anda açıldı ve frene bastı. Bende vurmamak için frene bastım arkamdan mı sağımdan mı geldiğini tam net göremediğim bir tır önce arkadan vurdu sonra dönmeye başladık ve bir de önden vurdu. Gözümü açtığımda en sağ şeritteydik. Ortalık curcuna bağırış ve yardıma koşanlar (Allah razı olsun hepsinden) bende taksiciyi düşündüm eşimi kontrol ettim iyi olduğunu görünce taksiciye koştum bir şeyi var mı diye baktım yok arkamı döndüm insanlar bağırıyor tır kaçıyor tır kaçıyor diye. Sonuç olarak tırın plakasını alamadık kaçtı gitti. Polis çağırdık tutanak tutuldu. Karakola gidip şikayetçi olmam söylendi ama karakola gittiğimde bir işlem yapamayacağını söyledi. Şimdi ben ne yapmalıyım? Bu konuda tecrübesi olan var mı? Aracımda hasar var yetkili servis 150.000 TL masrafı olduğunu söylüyor.
    Öncelikle geçmiş olsun. Bende 1 hafta önce kaza geçirdim. Karşı taraf tamamen kusurluydu ama ne şikayetçi olabildik ne de bir şey yapabildik. Sadece bizim aracımız perte çıktı ve olan bana oldu. Polisler zaten ayrı bir dünyada. Size tavsiyem bu süreç için bir avukat tutun ve süreci onlara bırakın. Avukatlar izinleri alıp kamera kaydı vs. inceleyebiliyorlar.
  • 12-07-2024, 19:33:57
    #11
    mfatihasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun. Bende 1 hafta önce kaza geçirdim. Karşı taraf tamamen kusurluydu ama ne şikayetçi olabildik ne de bir şey yapabildik. Sadece bizim aracımız perte çıktı ve olan bana oldu. Polisler zaten ayrı bir dünyada. Size tavsiyem bu süreç için bir avukat tutun ve süreci onlara bırakın. Avukatlar izinleri alıp kamera kaydı vs. inceleyebiliyorlar.
    Karakola gittim biz oraya bakmıyoruz dediler başka karakola gittim orası da bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler gönderdiler kibarca. En doğrusu avukat hocam doğru diyorsunuz
  • 12-07-2024, 19:36:06
    #12
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karakola gittim biz oraya bakmıyoruz dediler başka karakola gittim orası da bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler gönderdiler kibarca. En doğrusu avukat hocam doğru diyorsunuz
    Bende de aynısı oldu. Kartal'da kaza yaptım 3 takla attım. Hastane polisi şikayetçi olacak mısın dedi bende karşı tarafta ki adamlar dalga geçer gibi tavırlar sergiledi kaza olduğunda ondan dolayı da evet dedim. Neyse gittim karakola asayiş ekibi gerçekten çok güzel ilgilendi ama onların da yapabileceği bir şey yokmuş beni trafik bölümüne götürdüler ama orası çok takmadı. Bir şey yapamazsın şikayet oluşturamazsın dediler yolladılar. Zaten kaza yerine gelen trafik polisi de sürekli sorun çıkarmaya çalışıyordu, asayiş yine çok yardımcı olmuştu.

    Tekrardan çok geçmiş olsun hocam.
  • 12-07-2024, 19:36:33
    #13
    Kalabalık toplandiysa illaki görüntü alan vardır. Mobeseleri inceleyin hocam rahat bulunur. Geçmiş olsun Allah korumuş
  • 12-07-2024, 19:40:07
    #14
    mfatihasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de aynısı oldu. Kartal'da kaza yaptım 3 takla attım. Hastane polisi şikayetçi olacak mısın dedi bende karşı tarafta ki adamlar dalga geçer gibi tavırlar sergiledi kaza olduğunda ondan dolayı da evet dedim. Neyse gittim karakola asayiş ekibi gerçekten çok güzel ilgilendi ama onların da yapabileceği bir şey yokmuş beni trafik bölümüne götürdüler ama orası çok takmadı. Bir şey yapamazsın şikayet oluşturamazsın dediler yolladılar. Zaten kaza yerine gelen trafik polisi de sürekli sorun çıkarmaya çalışıyordu, asayiş yine çok yardımcı olmuştu.

    Tekrardan çok geçmiş olsun hocam.
    Sizlere de çok geçmiş olsun hocam vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederim

    TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalabalık toplandiysa illaki görüntü alan vardır. Mobeseleri inceleyin hocam rahat bulunur. Geçmiş olsun Allah korumuş
    Allah razı olsun hocam kurtulduğumuza seviniyoruz zaten en çok. Umarım dediğiniz gibi mobeselerden bir şeyler çıkar
  • 12-07-2024, 19:48:28
    #15
    geçmiş olsun yanlış anlamayında aniden frene bastınız kazaya sebebiyet veren siz olurdunuz gibil geliyor bana
  • 12-07-2024, 19:51:26
    #16
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun yanlış anlamayında aniden frene bastınız kazaya sebebiyet veren siz olurdunuz gibil geliyor bana
    Önümdeki ticari aracın kaputu açılıp frene basınca bende frene bastım hocam. Diyelim ki benim yüzümden oldu yine de kaçıp gitmesi pek hoş değil sanki?
  • 12-07-2024, 19:52:22
    #17
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gişelerde mutlaka kamera vardır veya ileride veya gerideki kameralardan bulunur polis tutanağı da olduğu için hakkınızı arayabilirsiniz

    Hocam çok teşekkür ederim çok faydalı bir bilgi bu benim için
  • 12-07-2024, 19:52:50
    #18
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önümdeki ticari aracın kaputu açılıp frene basınca bende frene bastım hocam. Diyelim ki benim yüzümden oldu yine de kaçıp gitmesi pek hoş değil sanki?
    tutanak tutuldu mu takside kusur var çünkü