koridorix123 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Trafik kazası sonrası (yardım)
25
●1.320
- 12-07-2024, 19:31:48Öncelikle geçmiş olsun. Bende 1 hafta önce kaza geçirdim. Karşı taraf tamamen kusurluydu ama ne şikayetçi olabildik ne de bir şey yapabildik. Sadece bizim aracımız perte çıktı ve olan bana oldu. Polisler zaten ayrı bir dünyada. Size tavsiyem bu süreç için bir avukat tutun ve süreci onlara bırakın. Avukatlar izinleri alıp kamera kaydı vs. inceleyebiliyorlar.
- 12-07-2024, 19:33:57Karakola gittim biz oraya bakmıyoruz dediler başka karakola gittim orası da bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler gönderdiler kibarca. En doğrusu avukat hocam doğru diyorsunuzmfatihasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2024, 19:36:06Bende de aynısı oldu. Kartal'da kaza yaptım 3 takla attım. Hastane polisi şikayetçi olacak mısın dedi bende karşı tarafta ki adamlar dalga geçer gibi tavırlar sergiledi kaza olduğunda ondan dolayı da evet dedim. Neyse gittim karakola asayiş ekibi gerçekten çok güzel ilgilendi ama onların da yapabileceği bir şey yokmuş beni trafik bölümüne götürdüler ama orası çok takmadı. Bir şey yapamazsın şikayet oluşturamazsın dediler yolladılar. Zaten kaza yerine gelen trafik polisi de sürekli sorun çıkarmaya çalışıyordu, asayiş yine çok yardımcı olmuştu.koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrardan çok geçmiş olsun hocam. - 12-07-2024, 19:40:07Sizlere de çok geçmiş olsun hocam vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkür ederimmfatihasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun hocam kurtulduğumuza seviniyoruz zaten en çok. Umarım dediğiniz gibi mobeselerden bir şeyler çıkarTaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-07-2024, 19:51:26Önümdeki ticari aracın kaputu açılıp frene basınca bende frene bastım hocam. Diyelim ki benim yüzümden oldu yine de kaçıp gitmesi pek hoş değil sanki?Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2024, 19:52:22SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok teşekkür ederim çok faydalı bir bilgi bu benim için - 12-07-2024, 19:52:50tutanak tutuldu mu takside kusur var çünkükoridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
