Karakola gittim biz oraya bakmıyoruz dediler başka karakola gittim orası da bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler gönderdiler kibarca. En doğrusu avukat hocam doğru diyorsunuz
Bende de aynısı oldu. Kartal'da kaza yaptım 3 takla attım. Hastane polisi şikayetçi olacak mısın dedi bende karşı tarafta ki adamlar dalga geçer gibi tavırlar sergiledi kaza olduğunda ondan dolayı da evet dedim. Neyse gittim karakola asayiş ekibi gerçekten çok güzel ilgilendi ama onların da yapabileceği bir şey yokmuş beni trafik bölümüne götürdüler ama orası çok takmadı. Bir şey yapamazsın şikayet oluşturamazsın dediler yolladılar. Zaten kaza yerine gelen trafik polisi de sürekli sorun çıkarmaya çalışıyordu, asayiş yine çok yardımcı olmuştu.
Tekrardan çok geçmiş olsun hocam.