SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gişelerde mutlaka kamera vardır veya ileride veya gerideki kameralardan bulunur polis tutanağı da olduğu için hakkınızı arayabilirsiniz

Hocam çok teşekkür ederim çok faydalı bir bilgi bu benim için