koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, dün esenyurt tarafından bahçeşehir gişelere doğru sol şeritten 90km hız ile gidiyordum. Önümdeki taksinin kaputu bir anda açıldı ve frene bastı. Bende vurmamak için frene bastım arkamdan mı sağımdan mı geldiğini tam net göremediğim bir tır önce arkadan vurdu sonra dönmeye başladık ve bir de önden vurdu. Gözümü açtığımda en sağ şeritteydik. Ortalık curcuna bağırış ve yardıma koşanlar (Allah razı olsun hepsinden) bende taksiciyi düşündüm eşimi kontrol ettim iyi olduğunu görünce taksiciye koştum bir şeyi var mı diye baktım yok arkamı döndüm insanlar bağırıyor tır kaçıyor tır kaçıyor diye. Sonuç olarak tırın plakasını alamadık kaçtı gitti. Polis çağırdık tutanak tutuldu. Karakola gidip şikayetçi olmam söylendi ama karakola gittiğimde bir işlem yapamayacağını söyledi. Şimdi ben ne yapmalıyım? Bu konuda tecrübesi olan var mı? Aracımda hasar var yetkili servis 150.000 TL masrafı olduğunu söylüyor.
Öncelikle geçmiş olsun. Bende 1 hafta önce kaza geçirdim. Karşı taraf tamamen kusurluydu ama ne şikayetçi olabildik ne de bir şey yapabildik. Sadece bizim aracımız perte çıktı ve olan bana oldu. Polisler zaten ayrı bir dünyada. Size tavsiyem bu süreç için bir avukat tutun ve süreci onlara bırakın. Avukatlar izinleri alıp kamera kaydı vs. inceleyebiliyorlar.