Öncelikle geçmiş olsun. Bende 1 hafta önce kaza geçirdim. Karşı taraf tamamen kusurluydu ama ne şikayetçi olabildik ne de bir şey yapabildik. Sadece bizim aracımız perte çıktı ve olan bana oldu. Polisler zaten ayrı bir dünyada. Size tavsiyem bu süreç için bir avukat tutun ve süreci onlara bırakın. Avukatlar izinleri alıp kamera kaydı vs. inceleyebiliyorlar.
Karakola gittim biz oraya bakmıyoruz dediler başka karakola gittim orası da bizim yapabileceğimiz bir şey yok dediler gönderdiler kibarca. En doğrusu avukat hocam doğru diyorsunuz