• 12-07-2024, 19:53:36
    #19
    Çok geçmiş olsun hocam bende o civarlarda sıklıkla seyahat ediyorum mutlaka bir kameraya takılmıştır tır yakınlarda o güzergahta kamera vardır onu bi araştırın bakın bence.
    Bahçeşehir polis karakolu biraz vurdumduymaz hocam öyle birşey deme hakları yok.
  • 12-07-2024, 19:57:37
    #20
    Lazraill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tutanak tutuldu mu takside kusur var çünkü
    Tutanak yoğun ısrarlar ve uğraşlar sonucu trafik ekibi tarafından tutuldu hocam. Taksici ile ilgili en ufak bilgi yer almıyor çünkü o da basıp gitmiş o an kafam yerinde değildi neye uğradığımı şaşırmış durumdaydım

    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam bende o civarlarda sıklıkla seyahat ediyorum mutlaka bir kameraya takılmıştır tır yakınlarda o güzergahta kamera vardır onu bi araştırın bakın bence.
    Bahçeşehir polis karakolu biraz vurdumduymaz hocam öyle birşey deme hakları yok.
    Bence de öyle bir hakları yok ama avukat buldum şimdi hocam bence o işi halleder
  • 12-07-2024, 20:07:43
    #21
    Öncelikle çok geçmiş olsun..

    Benim anlamadığım tüm karakollarda aynı şeymi olur anlamıyorum şikayet için gittiğinde seni vazgeçirmek için ellerinden geleni yapıyorlar sanki son bir ayda 2 farklı konu için çorludaki karakollardan birine gitmek zorunda kaldık haklı olduğumuz bir konu üstelik elimizde bazı belgelerde var yok arkadaş adamlar şartlanmış şikayet almaya korkuyorlar şimdi bu konudaki yazanları görünce aklıma geldi dertleşmek istedim..
  • 12-07-2024, 20:12:28
    #22
    vezirhan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok geçmiş olsun..

    Benim anlamadığım tüm karakollarda aynı şeymi olur anlamıyorum şikayet için gittiğinde seni vazgeçirmek için ellerinden geleni yapıyorlar sanki son bir ayda 2 farklı konu için çorludaki karakollardan birine gitmek zorunda kaldık haklı olduğumuz bir konu üstelik elimizde bazı belgelerde var yok arkadaş adamlar şartlanmış şikayet almaya korkuyorlar şimdi bu konudaki yazanları görünce aklıma geldi dertleşmek istedim..
    Adalet yok diyorlar ama anlamıyoruz başımıza bir iş gelene kadar hocam bende bunu anladım. Sivil ekip geldi yardımcı olacağımız bir şey yok diyor ambulans şöförü ve çalışanları üstelemese trafik ekibi de gelmeyecekti
  • 13-07-2024, 02:57:48
    #23
    Çok saçma geliyor polislerin bu tarz tavırları. Aynı durumu kendileri yaşamış olsa her şeyi yaparlar ya da yolda modifiyeli araba görseler hemen ceza + trafik men yaparlar ama bu tarz bir vatandaşın yaşadığı maddi büyük kazaya doğru düzgün bakmazlar.
    Hafif sürtse kaçsa anlarım hadi de yani 150 bin TL az bir miktar değil. (İşini hakkıyla yapan polisleri tenzih ediyorum.)
  • 13-07-2024, 14:48:36
    #24
    Geçmiş olsun Allah beterinden korusun
  • 13-07-2024, 15:39:42
    #25
    Hocam aracını kıpırtmadan aracıma vurdular ve kaçtılar diye trafiği çağırdında işlem tutuyor. Karşı tarafın sigortasından yaptırıyorsun. Geçen gün sol çamurluğuma vurup kaçtılar. Aracı 1 milim bile kıpırtdanmadan aradım geldiler minicik bir vuruk için işlem tutturdum.
  • 13-07-2024, 23:27:36
    #26
    Konuyla ilgili profesyonel destek almak isterseniz profilimdeki WhatsApp numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz