Öncelikle çok geçmiş olsun..
Benim anlamadığım tüm karakollarda aynı şeymi olur anlamıyorum şikayet için gittiğinde seni vazgeçirmek için ellerinden geleni yapıyorlar sanki son bir ayda 2 farklı konu için çorludaki karakollardan birine gitmek zorunda kaldık haklı olduğumuz bir konu üstelik elimizde bazı belgelerde var yok arkadaş adamlar şartlanmış şikayet almaya korkuyorlar şimdi bu konudaki yazanları görünce aklıma geldi dertleşmek istedim..