Çok geçmiş olsun hocam bende o civarlarda sıklıkla seyahat ediyorum mutlaka bir kameraya takılmıştır tır yakınlarda o güzergahta kamera vardır onu bi araştırın bakın bence.
Bahçeşehir polis karakolu biraz vurdumduymaz hocam öyle birşey deme hakları yok.