Çok saçma geliyor polislerin bu tarz tavırları. Aynı durumu kendileri yaşamış olsa her şeyi yaparlar ya da yolda modifiyeli araba görseler hemen ceza + trafik men yaparlar ama bu tarz bir vatandaşın yaşadığı maddi büyük kazaya doğru düzgün bakmazlar.
Hafif sürtse kaçsa anlarım hadi de yani 150 bin TL az bir miktar değil. (İşini hakkıyla yapan polisleri tenzih ediyorum.)