Lisanssız Script Kullanımına Nasıl Dava Açarım
19
●1.100
- 19-06-2024, 16:21:32Merhaba scriptimi lisanssız kullanıyorlar domain hostingerden alınmış. İkamet ettiğim ilde değilim gittiğim zaman ne yapmalıyım. Şikayet etsem hostingere vs ulaşıp kişiyi bulabilirler mi? Şikayet etmeden önce site kaydını vs nasıl almalıyım şikayetten sonra scripti silerler diye
- 19-06-2024, 16:42:01Hocam bence kişiler bulunur fakat script şifresiz ise karşı taraf şunu diyebilir, "Şifreli değildi, indirdik kullandık." Diğer türlü ekran videolarını alınız. Hatta site içerisinde yazan telefon numaralarını filan da not alın. Eğer polis bulmak için uğraşırsa dava yoluna gidersiniz.
- 19-06-2024, 17:49:55sadece domain ve telegram bilgisi var. Script şifreliydi şifreyi kırıp lisans kodlarını vs kaldırmışlar. Pc ile siteyi ekran kaydı alsam yeterli olur mu? Nereye Şikayet edeyim karakola mı? Teşekkürler şimdideneycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2024, 17:53:42Hocam ekran fotoğrafından ziyade video kaydı alın. Bildiğim kadarıyla karakola değil de savcılığa suç duruyursunda bulunun. Karakolda pek ilgilenmiyorlar çünkü.Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2024, 17:56:41peki avukat vs gerekiyor mu veya dava sonucu ne gibi bir ceza olacak. Birde örneğin site sahibi azerbaycanda çıktı benim cebimden ne çıkacak bu durumda.eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2024, 18:14:391-) Script için telif hakkınız yada markanız var mı?Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-) Scriptin size ait olduğunu nasıl kanıtlayabilirsiniz? Ya onlar biz yazdık derseler?
Bunları kanıtlayabilirseniz zaten hosting firması kapatır kapatmaz ise dava açmalısınız. - 19-06-2024, 18:27:19hosting firması bana ait değil, scriptin bana ait olduğunu şifresiz halinin düzenleme tarihinden, ioncube sitesinden şifrleme tarihimi ve bir kişiden aldığım şifreleme hizmetini gösterebilirim, demo sitemde bulunan dosya tarihlerini vs. 1. madde ise şahıs şirketim var script için herhangi bir şeyim yok.Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2024, 18:37:13şimdi alsam marka rescili yoksa iş işten geçti mi dava edemem mi? Birde yeni yazılımlarım için noterden alma aşaması nasıl oluyor? Ne kadar ğcret ödüyorum aşamalar nedirSymbolic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle