Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece domain ve telegram bilgisi var. Script şifreliydi şifreyi kırıp lisans kodlarını vs kaldırmışlar. Pc ile siteyi ekran kaydı alsam yeterli olur mu? Nereye Şikayet edeyim karakola mı? Teşekkürler şimdiden
Hocam ekran fotoğrafından ziyade video kaydı alın. Bildiğim kadarıyla karakola değil de savcılığa suç duruyursunda bulunun. Karakolda pek ilgilenmiyorlar çünkü.