Merhaba scriptimi lisanssız kullanıyorlar domain hostingerden alınmış. İkamet ettiğim ilde değilim gittiğim zaman ne yapmalıyım. Şikayet etsem hostingere vs ulaşıp kişiyi bulabilirler mi? Şikayet etmeden önce site kaydını vs nasıl almalıyım şikayetten sonra scripti silerler diye