eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ekran fotoğrafından ziyade video kaydı alın. Bildiğim kadarıyla karakola değil de savcılığa suç duruyursunda bulunun. Karakolda pek ilgilenmiyorlar çünkü.
peki avukat vs gerekiyor mu veya dava sonucu ne gibi bir ceza olacak. Birde örneğin site sahibi azerbaycanda çıktı benim cebimden ne çıkacak bu durumda.