hocam o dediklerin hiçbir şey ifade etmiyor.
lisanslama dediğin noter onaylı olur.
Yada Marka tescili ya da patenti falan olması lazım her şeyden önce. Ben yaptım demek hiçbir şey ifade etmiyor Türkiyede
şimdi alsam marka rescili yoksa iş işten geçti mi dava edemem mi? Birde yeni yazılımlarım için noterden alma aşaması nasıl oluyor? Ne kadar ğcret ödüyorum aşamalar nedir