Konu
Lisanssız Script Kullanımına Nasıl Dava Açarım
19-06-2024, 18:32:11
#8
Symbolic
hocam o dediklerin hiçbir şey ifade etmiyor.
lisanslama dediğin noter onaylı olur.
Yada Marka tescili ya da patenti falan olması lazım her şeyden önce. Ben yaptım demek hiçbir şey ifade etmiyor Türkiyede