• 12-06-2024, 09:42:23
    #10
    ulasyildiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yıllarca iphone kullanıp samsung'a geçiş yaptım.. hiç düşünme geç hocam..
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'dan şaşma.
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kullanıcısı Android kullanamaz. Ciddi sıkıntılar yaşarsın
    yine yorumlar ikiye bölündü 😅
  • 12-06-2024, 09:44:28
    #11
    waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine yorumlar ikiye bölündü 😅
    Benimki tavsiye hocam. iOS, kim ne zırvalarsa zırvalasın 10 yıl da geçse işletim sistemi kasmayacak, takılmayacak sürekli yeni güncelleme alacak. Uygulamalarda arayüz farklılıkları bile canını sıkacak. En basit örneği whatsapp, klavyesi, emojileri her şeyi canını sıkacak
  • 12-06-2024, 09:44:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine yorumlar ikiye bölündü 😅
    yinede sen bilirsin hocam, geç samsunga anla iphonenin farkını 😊 iphonedeki uygulama simgeleri bile yeterli bence iphoneye geçmek için.
  • 12-06-2024, 09:47:17
    #13
    Iphone candır.
  • 12-06-2024, 09:47:26
    #14
    waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine yorumlar ikiye bölündü 😅
    hocam apple kullanan android kullanamaz diye bir şey yok.. ben ilk samsung s22ye geçiş yaptığımda da herkes işte alışamazsın şu bu dediler 2 saat sürmedi alışmam.. eğer xiaomi realme pocco cart curt deseniz tamam diyecektim ama inanın samsung bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum öyleki samsunga geçtikten sonra akıllı saatimi ve kulaklığımıda samsung olarak değiştirdim hatta en son birde tablet ekledim eko sisteme ben memnunum hocam.. gidin ir teknoloji markete alın elinize kurcalayın zaten anlarsınız kullanıp kullanamayacağınızı
  • 12-06-2024, 09:48:00
    #15
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki tavsiye hocam. iOS, kim ne zırvalarsa zırvalasın 10 yıl da geçse işletim sistemi kasmayacak, takılmayacak sürekli yeni güncelleme alacak. Uygulamalarda arayüz farklılıkları bile canını sıkacak. En basit örneği whatsapp, klavyesi, emojileri her şeyi canını sıkacak
    baalcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yinede sen bilirsin hocam, geç samsunga anla iphonenin farkını 😊 iphonedeki uygulama simgeleri bile yeterli bence iphoneye geçmek için.
    katılıyorum. canımı sıkacağını tahmin edebiliyorum. çok alıştım çünkü. tasarımdaki sadeliği de çok hoşuma gidiyor. bu da kafamı karıştıran, beni çelişkiye sokan en büyük sebeplerden birisi zaten.
  • 12-06-2024, 15:33:32
    #16
    waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılıyorum. canımı sıkacağını tahmin edebiliyorum. çok alıştım çünkü. tasarımdaki sadeliği de çok hoşuma gidiyor. bu da kafamı karıştıran, beni çelişkiye sokan en büyük sebeplerden birisi zaten.
    Al ios geç yoksa tekrar samsung'u satıp tekrar almaya çalışacaksın (yaşandı.)
  • 12-06-2024, 16:18:25
    #17
    yillardir android kullanici olup sonrada direk ios 14 pro max gecen biri olarak malasef ki android zaman gectikce telefon yavasliyor ve guncelleme almamaya basliyor. iphone 6 kullanan bir abimden biliyorum gecen seneye kadar telefonla adam wpden mesajlasiyordu. (telefon elinde kayip dustugunden dolayi ekran kirildigindan artik yeni telefon alma vakti geldi diyip iphone 11 pro aldi. ) android guzel tatli geliyor baslarda memnun kaliyorsun ama zamanla malasef ki bu duygulari mutsuzluk yerini almaya basliyor.
  • 12-06-2024, 16:37:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Senelerdir iOs kullanıyorum alıştım artık Android kullanmak çok zor geliyor. Bana göre açıkcası daha performanslı ve daha güvenli geliyor.