Benimki tavsiye hocam. iOS, kim ne zırvalarsa zırvalasın 10 yıl da geçse işletim sistemi kasmayacak, takılmayacak sürekli yeni güncelleme alacak. Uygulamalarda arayüz farklılıkları bile canını sıkacak. En basit örneği whatsapp, klavyesi, emojileri her şeyi canını sıkacak
yinede sen bilirsin hocam, geç samsunga anla iphonenin farkını 😊 iphonedeki uygulama simgeleri bile yeterli bence iphoneye geçmek için.
katılıyorum. canımı sıkacağını tahmin edebiliyorum. çok alıştım çünkü. tasarımdaki sadeliği de çok hoşuma gidiyor. bu da kafamı karıştıran, beni çelişkiye sokan en büyük sebeplerden birisi zaten.