waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine yorumlar ikiye bölündü 😅
yinede sen bilirsin hocam, geç samsunga anla iphonenin farkını 😊 iphonedeki uygulama simgeleri bile yeterli bence iphoneye geçmek için.