yillardir android kullanici olup sonrada direk ios 14 pro max gecen biri olarak malasef ki android zaman gectikce telefon yavasliyor ve guncelleme almamaya basliyor. iphone 6 kullanan bir abimden biliyorum gecen seneye kadar telefonla adam wpden mesajlasiyordu. (telefon elinde kayip dustugunden dolayi ekran kirildigindan artik yeni telefon alma vakti geldi diyip iphone 11 pro aldi. ) android guzel tatli geliyor baslarda memnun kaliyorsun ama zamanla malasef ki bu duygulari mutsuzluk yerini almaya basliyor.