waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine yorumlar ikiye bölündü 😅
hocam apple kullanan android kullanamaz diye bir şey yok.. ben ilk samsung s22ye geçiş yaptığımda da herkes işte alışamazsın şu bu dediler 2 saat sürmedi alışmam.. eğer xiaomi realme pocco cart curt deseniz tamam diyecektim ama inanın samsung bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum öyleki samsunga geçtikten sonra akıllı saatimi ve kulaklığımıda samsung olarak değiştirdim hatta en son birde tablet ekledim eko sisteme ben memnunum hocam.. gidin ir teknoloji markete alın elinize kurcalayın zaten anlarsınız kullanıp kullanamayacağınızı