katılıyorum. canımı sıkacağını tahmin edebiliyorum. çok alıştım çünkü. tasarımdaki sadeliği de çok hoşuma gidiyor. bu da kafamı karıştıran, beni çelişkiye sokan en büyük sebeplerden birisi zaten.
Al ios geç yoksa tekrar samsung'u satıp tekrar almaya çalışacaksın (yaşandı.)