yine yorumlar ikiye bölündü 😅
Benimki tavsiye hocam. iOS, kim ne zırvalarsa zırvalasın 10 yıl da geçse işletim sistemi kasmayacak, takılmayacak sürekli yeni güncelleme alacak. Uygulamalarda arayüz farklılıkları bile canını sıkacak. En basit örneği whatsapp, klavyesi, emojileri her şeyi canını sıkacak