Dostlar merhaba, üniversite ve iş güçten dolayı ehliyeti 1 sene erteledim ve 2024 şubat ayının 9. günü sürücü kursana gittim kaydımı yaptırdım.
Adam yazılı sınava martın sonuna doğru girersin dedi ve haziran oldu ben hiçbir yazılı sınava giremedim?
B EHLİYETİ VE A2 EHLİYETİNE KAYIT OLDUM TOPLAMDA 12.5 BİN TL'YE ANLAŞTIK TANIDIK OLDUĞU İÇİN TOPLAMDA 4.5 BİN TL ÖDEDİM GERİSİNİ YAZILIYA GİRMEDİM DİYE ÖDEMEDİM YOKSA HEPSİNİ ÖDERDİM
Adamı ne zaman arasam herşeyin hazır onaylandı bakanlık mı ne onay bekliyorsun sınav günü almak için. diğer kişiler var dolu diyip duruyor.
Dosyam açık bunu nasıl düzeltiriz? başka sürücü kursuna transfer yapabiliyormuyuz
4 ay Oldu Ehliyet Alamadık?
8
●292
- 01-06-2024, 20:16:59Evet bende öyle düşünüyorum arkadaşlarımda öyle fakat arkadaş 3 ayda ehliyetini fln aldı. Sırf kuzenimin çocukluk arkadaşı diye oraya kayıt oldum. Pazartesi Gidip Görüşeceğim telefonda nazik şekilde durumu ve olayı anlatıyorum arkadaşım 3 ayda aldı ben daha birşeye giremedim diye sürekli aynı şeyleri diyor diyorum paranın hepsini ödeyim öne alın onla alakası yok sınav günü için sıra bekliyorsun diyor.A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 20:17:54Hocam ne zaman arasam nazikçe anlatıyorum olayı arkadaşım 3 ayda ehliyetini fln aldı adam bana hep aynı şeyi diyor bakanlıktan sınav günü için sıra bekliyorsun diyorademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazartesiden sonra birşey olmassa nereye şikayet edebiliriz ? - 01-06-2024, 20:18:46Klasik sürücü kursu, arayıp darlayın. Öncelik tanıyacaklardır diye düşünüyorum.
- 01-06-2024, 20:21:36Savcılığa şikayet ediniz + cimer + meb.EmreUnl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2024, 16:42:57Tokatlama olacağını sanmam onlara şuan yüksünüz hocam kontenjan olduğundan dolayı siz şuan +1 yapıyorsunuz ve bu onları için kötü elinden geldiğince aday çıkarmaya bakarlar. +her bölgenin ilçe milli eğimi farklı kimi az kimi çok sınav yapıyor her kurs o yüzden farklı der. İyilikle sürekli olarak olabilecek en erken tarih için iletişim kurmanız lazım. Nereye şikayet etseniz değişmez süreç. Dosyanız orada açıkken farklı kursa kayıt olamazsınız. Olmak için önce orada dosyayı kapatmanız lazım.
Saygılar. - 05-06-2024, 18:35:47Yorumunuz için teşekkür ederim dün görüştüm ve sırada olduğumu yazılı sınav günü için ilk sırada olduğumu belirtti bayramdan önce sınav gününü alırsın diyorlar.SezerHayat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle