Tokatlama olacağını sanmam onlara şuan yüksünüz hocam kontenjan olduğundan dolayı siz şuan +1 yapıyorsunuz ve bu onları için kötü elinden geldiğince aday çıkarmaya bakarlar. +her bölgenin ilçe milli eğimi farklı kimi az kimi çok sınav yapıyor her kurs o yüzden farklı der. İyilikle sürekli olarak olabilecek en erken tarih için iletişim kurmanız lazım. Nereye şikayet etseniz değişmez süreç. Dosyanız orada açıkken farklı kursa kayıt olamazsınız. Olmak için önce orada dosyayı kapatmanız lazım.

Saygılar.